همسر مرحوم معدنی تکذیب کرد؛ عطاپور: متاسفم!

همسر مرحوم معدنی تکذیب کرد؛ عطاپور: متاسفم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ در آیین رونمایی از تیم های فصل 93 باشگاه میزان مشهد، از غزاله عطاپور همسر حسین معدنی تقدیر بعمل آمد. این در حالی  بود که یکی از خبرگزاری های کشور در پایان این مراسم از ناراحتی خانواده مرحوم معدنی به جهت پخش موسیقی در این مراسم خبر داد و مدعی شد، خانواده معدنی این مراسم را به حالت قهر ترک کرده اند.

 

همسر حسین معدنی مربی فقید تیم ملی والیبال در اینباره گفت : میزان با ورود به عرصه ورزش والیبال خراسان را زنده کرد و من به عنوان یک مشهدی از این جهت بسیار خوشحالم.

 

غزاله عطاپور اظهارکرد: مراسمی که برای رونمایی از تیم های فصل 93 باشگاه برگزار شد بسیار با شکوه بود و من از موسسه میزان که در این مراسم یاد و خاطره همسرم را زنده و گرامی داشتند تشکر می کنم.

 

وی افزود: نماهنگی که به یاد مرحوم معدنی در مراسم رونمایی از تیم های فصل 93 میزان و گرامیداشت و تقدیر شوهرم پخش شد بسیار زیبا و تاثیر گذار بود و این نگاه قدرشناسانه توسط برگزارکنندگان جای بسی تشکر دارد.

 

عطاپور ادامه داد: متاسفم که به جای تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم که باعث شدند جامعه ورزشی، اهالی والیبال و من و خانواده ام لحظاتی را بیاد حسین معدنی بگذرانیم یک خبرگزاری با انتشار خبر کذبی مدعی شد خانواده معدنی مراسم را ترک کرده اند در حالی که من، پدر و مادرم تا انتهای مراسم بودیم و در پایان نیز از همه مسئولان میزان خداحافظی کرده و به خانه بازگشتیم .

 

گفتنی است همسر مرحوم معدنی در مراسم رونمایی تیم های فصل 93 میزان خطاب به حضار گفت: از این که از همسر مشهدی حسین یاد کردید ممنونم. زندگی بازیهای عجیبی دارد. گاهی با بردن عزیز ترین آدمها به ما می فهماند فرصت با هم بودن اندک است و خیلی زود دیر می شود. پس قدر با هم بودن را بیشتر بدانیم


منبع: arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 آبان 1393برچسب:, ] [ 21:1 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا